Quantcast

El congrés de màrqueting en línia i RRSS que trencarà esquemes

La tecnologia ha transformat les nostres vides, i més encara Internet. Les relacions socials han donat un gir enorme i ens trobem amb comunitats virtuals que generen noves formes d'interacció social. Tot això va unit al que anomenen Social Màrqueting o màrqueting social, i encara que tots participem d'això pocs sabem com treure-li profit per a coses tan bàsiques com crear una marca personal, buscar feina o donar sortida o la teva empresa. Sens dubte el futur passa per tenir un coneixement d'aquestes noves eines digitals que ens connecten amb el món, ja que ens permeten fer més gran la nostra xarxa de connexions. Si t'interessen aquests temes pots començar aprenent en el congrés Digital & Social Màrqueting que se celebra a València el 30 d'aquest mes.

en l'esdeveniment participaran firmes conegudes del món de l' màrqueting digital , social, mitja, marca personal, especialistes en blogging, copywritting, SEO , publicitat i altres subsectors interessants. La idea de les jornades és que tot allò que s'exposi tingui un clar sentit pràctic perquè puguis usar-lo quan tornis a casa teva.

Aquest Congrés estarà representat per empreses molt reconegudes dins el màrqueting en línia 360º: Raiola Networks, Sem Rush, Lowport, Upakia, Inditar, Blogsterapp, Cool-tabs , Leolytics, Escola de Màrqueting and web .

El social màrqueting es tracta de guanyar trànsit i adeptes a través de plataformes de Social Media a Internet . Per exemple, Twitter és una d'aquestes plataformes. Instagram és una altra amb molt atractiu per a algunes marques que han sabut treure-li profit per publicitar els seus productes.

Un exemple d'estratègia de social màrqueting relacionada amb Instagram és precisament l'ús que fan algunes marques de roba o complements dels comptes de persones amb molts seguidors per promocionar els seus productes. A través d'un perfil que arriba a milers de seguidors publiciten els seus productes. Segurament busquen el perfil que millor encaixa amb el seu públic objectiu ja algú que té més seguidors que els seus propis comptes.

Però més idees. Què pensen els teus clients o la gent a la xarxa sobre el teu nou producte? Les xarxes són una font d'informació increïble per a moltes empreses.

a nivell personal hi ha molts avantatges, una per exemple a nivell laboral és la facilitat amb la qual podem buscar feina. Linkedin és una de les plataformes que ens permet connectar no només amb empreses sinó també amb professionals dins de les empreses a través dels quals podem crear relacions interessants.

L'avantatge de Internet és que ens permet mesurar totes les nostres accions, i per tant per a qualsevol marca això és fonamental . T'has preguntat mai quantes lectures té un article al diari que llegeixes cada dia? Quanta gent es queda més de dos minuts a la teva pàgina web? Quants cliquen sobre la publicitat que apareix a Google? Tot això es pot mesurar amb eines i ens permet millorar les nostres estratègies.

El món del màrqueting digital és complex, però fonamental. S'ha convertit en essencial, sobretot per a empreses que només es troben en el núvol. No estar a la xarxa o no saber com utilitzar les comunitats socials per treure rendiment a la teva marca personal o empresarial és perdre moltes coses. Si no saps com funciona no et perdis el Congrés a València, hi ha entrades limitades ja disponibles.