Quantcast

La importància del berenar per a nens i grans: així ha de ser

Els nutricionistes recomanen realitzar 5 àpats al dia, incloent una "berenar" a mig matí i una altra a la tarda. Sota aquesta màxima, la UE i el programa "Tres lactis al dia" animen a portar una vida sana, a partir de l'alimentació i ho fan a través del "Programa de promoció de la llet i els productes lactis en el marc d'unes pràctiques dietètiques adequades.

En el cas del berenar, i perquè sigui beneficiosa, subratllen la importància de consumir fruita, llet, iogurt i formatges, enfront de productes d'alt contingut calòric o realitzats amb ingredients poc saludables.

En el cas dels nens …

la despesa energètica que realitzen els nens durant la jornada escolar, fa que necessitin un complement a la seva alimentació abans del sopar. de vegades, aquest es produeix a la llar o de tornada a aquest, un moment propici en què els pares i les mares poden aprofitar per incloure en la seva rutina alimentària una àmplia varietat de productes lactis.

a l'estar en la seva fase de creixement, els més petits necessiten entre tres i c uatre racions al dia, de llet, iogurt i formatge, per culminar un bon desenvolupament.

I en el cas dels majors …

berenar és sa per a totes les edats i la incorporació de la llet, el iogurt o els formatges al berenar pot resultar d'ajuda a l'hora de garantir que s'estan consumint les racions diàries recomanades d'aquests productes.

En les persones que practiquen exercici físic o desenvolupen un treball molt laboriós, la ingesta d'aliments saludables durant el berenar és un hàbit necessari. Per a això, -asseguren- l'ideal és que la nostra berenar es compon de fruita fresca, fruits secs sense sal, formatges fresc, iogurt o batuts de llet, preparats o al gust de cadascú amb fruites i / o cereals …. De nou, posen la nota en què les possibilitats són infinites.