La polèmica està una vegada més servida. En aquesta ocasió pels nous maniquís de Oysho, una de les firmes del grup Inditex.
Nombroses clientes de la botiga de roba interior femenina s'han queixat per l'aspecte que presenten. Les "figures" que la marca utilitza en les seves botigues estan esquelètiques. Es marquen fins a les costelles. Cossos extremadament prims que moltes tuiteres han criticat per no ser representatius.
tuits
No m'agraden els maniquís de @Oysho . Aquesta botiga es queda absolutament fora de les marques a les que vull donar suport https://t.co/5AzCLdCYx1
& mdash; Mª Carmen T. Navarro (@mctnavarro) 11 setembre 2017
< / span>
Aquestes accions de màrqueting haurien d'estar directament prohibides per llei a Les costelles de Oysho https://t.co/5N0e0A4Z42
& mdash; Sara Fernández (@sarafernandezcs) 10 setembre 2017
No és la primera vegada que uns maniquins tan prims provoquen tanta polèmica. De fet, la marca Topshop va anunciar recentment que no seguirien comprant maniquís ultra-prims després de les queixes rebudes.