Quantcast

Neix WhatsApp Business, la nova aplicació destinada a pimes i clients

En lloc d'afegir l'extensió a l'aplicació existent, la companyia ha decidit crear una segona app, a la qual es podrà accedir amb el mateix perfil que en WhatsApp i, d'aquesta manera, crear una xarxa de contactes més professional.

l'aplicació podrà trobar-se operativa en els sistemes d'iOS, Android i Windows Phone i donarà la possibilitat a l'usuari de silenciar determinats comptes i seleccionar les que realment li interessen.

les principals diferències respecte a l'actual són que la versió Business inclourà un perfil de l'empresa amb el nom de la companyia, la seva adreça, pàgina web, correu electrònic de contacte, número de telèfon, perfil a Instagram (si en té) i una foto de perfil . A més, en funció del tipus d'empresa, WhatsApp diferenciarà entre:

– Negoci verificat: l'aplicació reconeix l'empresa i afegirà un tick verd al costat del seu nom indicant que el canal és l'ofici.

– Negoci no verificat: funció per evitar empreses falses i suplantacions. L'empresa podrà tenir les funcions empresarials activades, però el seu nom no estarà reconegut per WhatsApp.

D'altra banda, les empreses podran rebre estadístiques detallades de l'activitat i interaccions dels usuaris.

Entre els avantatges per a l'usuari, destaca la possibilitat de categoritzar els negocis per trobar-los fàcilment.

També l'opció de rebre informació addicional d'empreses com, per exemple, el seu horari d'obertura i tancament.

notícia elaborada amb informació de 'Crèdit i Caució'

http: / /www.creditoycaucion.es /