Quantcast

Fabricants després de la marca blanca de Mercadona

-

1
Podeu sorprendre't saber que empreses amb molts anys de trajectòria i una posicionament destac

Podeu sorprendre't saber que empreses amb molts anys de trajectòria i una posicionament destacable en el mercat es 'amaguen' entre els interproveïdors de la cadena Mercadona. Són empreses com L'Espanyola , Antiu Xixona i Casa Tarradellas o Siro amb una imatge de marca considerable que diversifiquen la seva facturació arribant a acords amb els supermercats Mercadona. Però, què guanyen? Quota de mercat. Vendes. Una facturació que repunta cap amunt, mentre no perden imatge de marca en els prestatges de productes barats . Però és que aquest fenomen ha provocat que, com les vendes sota marca blanca per a Mercadona són tan bones, fabricants com Siro renunciar a seguir comercialitzant la seva marca per centrar-se en el contracte amb el distribuïdor valencià. I és que segons els últims estudis, els productes marca blanca acaparen ia una quota del 38% en la cistella de la compra . El primer que cal pensar és que la crisi és el vent que empeny la seva navegar, però resulta una mica injust. Són productes que funcionen amb una qualitat contrastable. I no és un fenomen nou, aquesta conquesta del mercat es va iniciar abans que els consumidors comencéssim a patir dificultats econòmiques, quan es va produir un canvi de mentalitat en el consumidor gràcies a l'aposta de Cadenes com Ahorramás o, per descomptat, Mercadona, que ha crescut tant com ho han fet les seves marques blanques. El acords amb fabricants de prestigi, unit al seu model d'interproveïdors i baixos costos en logística i transport, han revolucionat el mercat de la distribució. Però què marques estan darrere de Hacendado, Deliplus, Bosque Verde i altres marques pròpies? Totes les que consignem et van a sobar. Molt. 1.- Casa Tarradellas: La imatge d'aquesta marca és una aportació molt atractiu per a Mercadona. Pizzes refrigerades i congelades, altres productes precuinats, embotits, patés. Aquest fabricant català combina la seva producció de marca blanca per Hacendado amb la seva marca pròpia , que ven en altres canals de distribució. L'aliança amb Mercadona ha propiciat un creixement meteòric de la companyia catalana, que l'any passat va facturar 760 milions d'euros. L'èxit d'aquesta aliança sembla a prova de bombes.

Atrás