Quantcast

Elisabeth Pérez és nomenada directora de màrqueting de Grandvalira

Grandvalira ha nomenat una nova directora de màrqueting després que a principis de la temporada d'hivern passada es produís la marxa voluntària de la directora general de Grandvalira-Nevasa i el fins llavors director de màrqueting, Alfonso Torreño, fos situat al capdavant de les àrees de màrqueting i comercial, com a màxim responsable de la societat.

La nova responsable de màrqueting, Elisabeth Pérez, ascendeix en l'organigrama després de 8 anys de trajectòria al capdavant de les àrees de Publicitat, Investigació de Mercats, Màrqueting Relacional, E-Commerce i Màrqueting Online.

De nacionalitat andorrana, Pérez, de 32 anys, és llicenciada en Administració i Direcció d'Empreses i en Investigació de Tècniques de Mercat per la Universitat Pompeu Fabra, i Màster de Màrqueting Management per ESADE.

Tal com ha informat l'estació a través d'un comunicat, aquest nomenament garanteix la continuïtat de la línia estratègica marcada els darrers anys amb l'objectiu de continuar fent créixer la marca Grandvalira