Quantcast

Twitter carrega contra TVE per interrompre Eurovisió amb publicitat

Durant l'emissió del Festival d'Eurovisió aquest dissabte a la nit, TVE va cometre un error que va provocar la indignació dels eurofans a les xarxes socials.

Després de les actuacions dels països participants, cap a les 23.30, la cadena pública va interrompre la retransmissió i va cometre un error de realització. Es va produir un efecte mirall ia la televisió dels milions d'espanyols que van sintonitzar la cadena es podia veure la pantalla partida. D'una banda, publicitat de la pròpia cadena amb anuncis de 'Cuéntame' o d'estrenes de cinema com 'L'Olivera', i en l'altra pantalla hi havia, al seu torn, una altra doble pantalla. En petit l'emissió d'Eurovisió sense so i al seu costat el mateix anunci de la pantalla anterior.

Al cap d'uns minuts TVE va solucionar l'error i l'emissió es va recuperar amb normalitat, però va ser el temps suficient perquè els espectadors que es van perdre el nombre musical de Måns Zelmerlöw i Petra Mede , presentadors de la gala, comencessin les crítiques a la cadena pública a través de Twitter.

Fa uns dies, la cadena també es va convertir en el centre de les crítiques per tallar en directe l'emissió d'un partit de Rafa Nadal sense previ avís per donar pas al Telediario.

< blockquote class = "twitter-tweet">

Sóc l'únic que creu que ens hem perdut el millor de # eurovision per culpa de la publicitat ??? !! pic.twitter.com/9PXK0LwgdC

Àlex Cubero (@alex_cubero) 14 maig 2016

La idea és que la meitat aquest la publicitat i en l'altra #eurovision , però el becari no dóna amb la tecla … pic.twitter.com/XE5NtVThhE

Israel Fonts (@israel_fm) 14 maig 2016

Gràcies @rtvees per fer-nos perdre un nombre musical #Eurovision per la vostra publicitat, ah espera … Que no teniu !!!

Joshh! (@ Ioshy_86) 14 maig 2016