Quantcast

"Escriu missatges i condueix", el provocatiu anunci d'una funerària de Canadà

Si condueixes per Toronto és probable que et creus amb aquesta tanca publicitària que convida a conduir i enviar missatges pel mòbil al mateix temps. Aquest missatge ve rubricat per la funerària 'Wathan Funeral Home' .

'Text and drive. Wathan Funeral Home ', diu aquest missatge de color blanc amb senzilles lletres negres. La frase ha impactat als habitants de la ciutat i els mitjans de comunicació canadencs, així com a les xarxes socials no han trigat a fer-se ressò de la notícia.

Com ja hem esmentat, el missatge ve rubricat per una funerària , però, a l'accedir al seu web, sorprèn descobrir el seu veritable origen. La frase espera causar gran impacte en la societat, com recullen diversos mitjans, que explica com en buscar a Internet la funerària 'Wathan Funeral Home', l'usuari descobreix que és una empresa fictícia i troben això:

"És horrible per a una funerària fer una cosa així. Però nosaltres no som una funerària. Només estem intentant que els canadencs deixin de conduir i enviar missatges al mateix temps . Si continua, acabarà superant aviat als sinistres causats per la beguda i conducció ", asseguren des del web.

El missatge forma part d'una campanya de comunicació pública , elaborada amb una empresa publicitària, per cridar l'atenció dels conductors per tal de ser més responsables al volant.

Segons aquesta web, els conductors que fan servir el mòbil mentre condueixen tenen 23 vegades més possibilitats de veure embolicats en un accident de trànsit , a més que al Canadà el nombre d'accidents per distraccions ja supera al dels sinistres causats per excés de velocitat.