Quantcast

El Parc Olímpic del Segre inicia una nova etapa per ser un referent del turisme familiar a Catalunya

El canvi d'estratègia passa en primer lloc per un concurs públic per cedir en concessió el bar-restaurant, per rendibilitzar-lo al màxim i que pugui obrir en horaris de vespre i nit. D'altra banda, s'ha actualitzat la marca visual del parc amb l'eslògan 'Rafting Parc la Seu d'Urgell', per identificar-lo amb l'activitat turística per excel·lència i amb un espai tancat, fet que dóna singularitat al recinte. A més, el lema 'L'aventura segura' vol transmetre que es pot gaudir de les activitats aquàtiques independentment de la meteorologia i de les condicions del riu, i sense risc gràcies a les estrictes mesures de seguretat.

El nou pla de màrqueting també preveu una nova senyalització interna del parc, accions digitals per potenciar la marca amb l'obertura de nous perfils a les xarxes socials, i convidar una comunitat de bloggers especialitzats en viatges en família. També es posarà en marxa un concurs per sortejar estades de cap de setmana a la Seu d'Urgell i campanyes de publicitat per promoure paquets turístics de la ciutat. A més, s'ha anunciat que es faran accions per captar el públic més proper, de la Seu d'Urgell, la Cerdanya i d'Andorra.

El Parc Olímpic del Segre va rebre durant l’any 2015 un total de 50.000 visitants, dels quals 15.000 van practicar el ràfting; 10.000 van fer piragüisme i 5.000 van realitzar altres esports a l’aigua. La resta d’usuaris s’emmarquen en les diferents competicions de piragüisme, tant nacionals com internacionals, que s’hi disputen al llarg de la temporada.