Quantcast

Tudespensa.com llança nova web

Tudespensa.com renova el seu web amb l'objectiu de millorar i facilitar la experiència de compra dels seus usuaris, en el seu afany de fer-los la vida més fàcil. El supermercat en línia fa un pas més en la seva consolidació digital i llança la seva nova web després d'un procés exhaustiu d'anàlisi de mercat, necessitats de comportament de l'usuari i millora de l'experiència del client.

Segons la directora Comercial i Màrqueting de Tudespensa.com, Alicia Ortega , "volem que el nostre client experimenti i senti el gran avantatge que suposa fer la compra en línia on el estalvi de temps és notable i la personalització del procés, millora l'experiència de l'usuari "

el web posa especial èmfasi en els dispositius mòbils i en l'augment de velocitat en tots els processos de la compra en línia: llistes de compra, continguts personalitzats i presentació de productes segons hàbits de compra, són només algunes de les múltiples avantatges que es trobaran.

En paraules del director de Tecnologies online, Gabriel González , " hem creat una experiència de compra única, on tots els continguts giren al voltant del client i on el supermercat s'adapta a ell i no a l'inrevés. En aquesta versió portem el nostre concepte de compra semàntica al següent nivell; on llistes de la compra, comandes anteriors i receptes són eines revolucionàries que permetran al nostre client estalviar temps i gaudir comprant. ".

Després de poc més de tres anys des del seu llançament, c uentan amb més de 170.000 usuaris registrats, un catàleg de 8.000 productes i un servei de repartiment de dilluns a dissabte de 9 a 23hrs en trams de 2hrs, a més de tenir un dels serveis d'Atenció al Client millor valorat del sector. Ubicació estratègica a Mercamadrid i on es troba el seu magatzem robotitzat d'alimentació, únic a Espanya.