Quantcast

Grandvalira tanca la temporada amb un 4% més de forfets venuts

La temporada 2015-2016 ha tornat a marcar un augment de vendes a Grandvalira. Després de 135 dies d'obertura, i tot i les condicions meteorològiques adverses en el primer tram de la temporada, s'ha aconseguit incrementar la xifra de forfets venuts un 4%.

Segons ha explicat el domini esquiable, els mercats de proximitat com l’espanyol i el francès han presentat una evolució positiva quant a afluència aquesta temporada. De la seva part, el còmput global que es desprèn del volum d’afluència dels mercats internacionals també ha estat ascendent aquesta campanya, amb especial incidència en els esquiadors provinents del Regne Unit i dels països nord-europeus, segons han assenyalat en un comunicat.

El director comercial i de màrqueting de Grandvalira, Alfonso Torreño, ha valorat amb satisfacció els resultats i ha destacat que «les inversions han estat molt ben acollides pels esquiadors». Torreño també ha volgut destacar la importància que es dóna a les enquestes de satisfacció, mitjançant les quals s'ha obtingut una nota de 8,3 de satisfacció global. En aquest sentit, el director ha avançat que ja treballen per polir els detalls «que ens ajudin a millorar l’atenció al client, el punt més important de la nostra filosofia de treball”.

Grandvalira ha indicat que ha estat una temporada d'esquí marcada per la irregularitat de les precipitacions, i en la qual s'han acumulat més de 1.000 hores de producció de neu de canó i fins a 25.700 hores de treball de màquines trepitjaneu. No obstant això, la distribució de visitants al llarg de la temporada ha estat molt regular, amb una mitjana d’esquiadors alta al llarg de tota la campanya de neu amb pics especials als períodes vacacionals de la Puríssima, Nadal i Setmana Santa, i amb uns mesos de febrer i març amb xifres superiors a d’altres anys.

A més, l'estació també ha informat que el segment de client familiar ha augmentat un 5% respecte a la temporada passada, gràcies a les inversions orientades a aquest tipus de públic.

Finalment, Grandvalira ha destacat que ha estat una «temporada històrica» pel que fa a l'organització de grans esdeveniments esportius, com el Freeride Junior World Championships, l'Skiers Cup, la Copa del Món d'esquí alpí femení, la Copa del món de Quilòmetre Llançat o el Total Fight Masters of Freestyle.