Quantcast

Màrqueting 2.0: Agències de SEO, imprescindibles per la teva estratègia

L'Internet és, sens dubte, una via de comunicació social, i aquest ha avançat a no només compartir idees i opinions, sinó a ser utilitzat com un mitjà de promoció sobre qualsevol tipus de productes i serveis, la qual cosa és una revolució que ha de ser considerada i aprofitada en l'àrea comercial, sent incentivada i executada per una agència SEO .

Aquesta nova manera de comunicació ha forçat a les empreses a utilitzar estratègies digitals si volen seguir sent reeixides en el mercat. Ja no és suficient crear campanyes físiques, lliurant pamflets, enviant cartes o anant porta a porta per oferir una propaganda, com feien els experts de màrqueting 1.0 (offline). Ara es necessita una comunicació directa amb els clients, campanyes online aprofitant els mitjans socials i les eines digitals, com posicionar-se en els principals cercadors, o crear articles en llocs afins als seus interessos.

Amb aquest objectiu neix HRL Màrqueting i comunicació , una agència SEO a València especialitzada en posicionament i analítica web. Són una eina és indispensable que té pràcticament la mateixa importància d'un cap de recursos humans o un comptador. Aquesta agència SEO estudia les teves necessitats de màrqueting digital i el mercadeig regular, a més que s'asseguren que l'atenció al client sigui impecable, la qual cosa és un dels punts més importants de la prestació del servei.

la promoció i publicitat del producte o servei d'una empresa són fonamentals perquè aquesta sorgeixi i conservi la fidelitat dels clients, a més de l'augment de les vendes. HRL màrqueting i comunicació converteixen el màrqueting digital en una inversió efectiu a curt termini. Amb una inversió mínima pot posicionar la teva empresa a les principals pàgines i en els primers llocs en els cercadors, captant major atenció i millor reputació.

En l'actualitat, més del 80% dels internautes està inscrit en algun medi social, i segons enquesta realitzada per l'empresa Nielsen, de mitjana, els usuaris espanyols passen diàriament més de cinc hores i mitja revisant pàgines d'internet. HRL ho sap i aprofita els avantatges d'aquest mercat gegant, interactiu i li treu partit per a l'àrea comercial.