Quantcast

Com aconseguir publicitat efectiva i econòmica per al teu negoci

Encara que sembli una forma antiquada de publicitar el teu negoci després de l'era 2.0, els flyers poden ser una eina econòmica ideal per atraure noves compres, si saps implementar-la correctament.

Abans que Internet va revolucionar el món i es convertís en una de les formes de màrqueting més efectives de l'època actual, la publicitat amb Flyers era la forma més comú, popular i eficient per promocionar marques, artistes, esdeveniments, etc. Encara avui en dia és comú trobar-nos amb empreses que fan ús d'aquesta estratègia amb la finalitat d'atreure clients nous i donar a conèixer els seus productes i serveis. Això es deu en gran mesura a la possibilitat d'arribar al client cara a cara, donant-li la informació precisa per donar-se a conèixer.

tot i les seves altes possibilitats d'èxit, hem vist com s'ha deixat de banda en molts casos aquest tipus de màrqueting, a causa del boom Internet ia les noves tecnologies, que no en totes les ocasions estan disponibles per a tothom. Tot i que aquestes eines són possiblement eficients, els grans costos del servei tornen aquest mètode de màrqueting una opció poc assequible per a la majoria de nosaltres.

El principal avantatge que obtenim quan utilitzem flyers per promocionar el nostre negoci és la possibilitat de ensenyar els productes directament al consumidor, apuntant al seu caràcter visual i creatiu per obtenir la seva atenció. Aquesta opció en ocasions és limitant per als que només utilitzen el màrqueting digital com a mètode de publicitat. Moltes vegades la informació enviada als clients acaba a la safata de "correu brossa" i, en realitat, no hi ha garanties que sigui revisada.

La creativitat és el millor mètode per arribar al consumidor fent ús de flyers. Apostar per un flyer que arribi a diversos consumidors alhora augmentarà les oportunitats de donar-te a conèixer, sense necessitat d'invertir quantitats exagerades de diners. Els pamflets han de ser dissenyats per despertar l'interès del consumidor, sense necessitat de ser molt carregats o, per contra, molt avorrits. Idealment han de contenir la informació del producte, però al mateix temps cridar l'atenció del consumidor, per evitar que siguin llançats a la paperera sense l'oportunitat de ser llegits.