Quantcast

La nova gamma de productes AXE busca l'home autèntic

És lògic que tots no siguem iguals i que molts homes se sentin necessitats d'un canvi per semblar més masculí o almenys aparentar-ho. Aquesta és una de les conclusions a què ha arribat l'últim estudi realitzat per AXE als homes en el qual demostra que 1 de cada 4 home s'esforça per ser més masculí del que és.

Encara que sembla una ximpleria, aquest tema preocupa a molts homes al dia i en especial als homes espanyols, ja quesólo un 40% dels enquestats assegura ser atractiu, sent el segon dels dotze països enquestats que menys percentatge de autosatisfacció té. Aquest resultat és un dels motius pels quals l'home intenta esforçar-se a ser més masculí, ja que segons un 43% dels espanyols enquestats pensen que les dones busquen a l'estereotip de mascle espanyol.

no obstant això segons AXE això no és veritat, pel que ha centrat la seva nova campanya en un lema que et convida a ser tu mateix. 'Find your magic', en espanyol 'troba el teu màgia', busca que l'home sigui autèntic, que ignori els estereotips i que no segueixi cap tipus de moda per sentir-se com qualsevol altre home.

Per això, la marca de desodorants ha presentat no una gamma de productes, sinó tres diferents que fa que cada home es senti august amb la seva olor preferit. En aquesta ocasió AXE ha preparat un lot de cinc productes: fragància, desodorant, xampú, gomina i cera.

Aquests cinc productes, que a més renoven la imatge de la marca, es poden trobar en tres gammes diferents, signature, adrenaline i urban, amb les quals AXE busca que cadascú trobi en una d'elles la seva personalitat i que li faci una persona única, autèntica i diferent als altres. D'elles destaquen les noves fragàncies, que són duradores, i que podrem trobar a preus molt assequibles a qualsevol botiga de bellesa, oblidant-nos d'anar a la perfumeria a per colònies cares.

I … ¿què fa atractius als espanyols?

Segons l'estudi realitzat, un 77% de les dones busca un home amb bon humor i amb una personalitat original i diferent. No obstant això, l'estereotip de masculinitat i la musculació només és considerada rellevant per un 8 i un 5% respectivament de les dones, pensant els homes que aquests són trets que defineixen al mascle espanyol.