Quantcast

CaixaBank a la caça dels clients més joves del mercat

Els ideòlegs de CaixaBank han decidit llançar una campanya de captació al client més jove a través d'I maginBank, una producte innovador que ofereix compte on line i targeta grati s, amb pagament des del mòbil i operativa des d'aplicacions.

El banc creat per l'entitat només operarà a través d'apps per a mòbils i xarxes socials. El conseller delegat de CaixaBank, Gonzalo Gortázar ha presentat la nova aposta del grup en matèria digital assegurant que "estem davant el primer banc mobile only perquè els serveis es dissenyen de forma molt concreta per als clients de mòbil i amb un cost molt baix "

Gortázar ha afegit que l'objectiu de l'entitat és captar mig milió de clients aquest any. < / p>

Ara mateix, CaixaBank compta amb prop de tres milions de clients amb edats entre els 18 i els 35 anys, amb una quota de mercat del 30%.

D'aquesta manera, CaixaBank es posiciona en el mercat a la caça d'un sector de la població que tenia fora del seu radi d'acció. Tindrà com a competidors a Google, Apple o Paypal empreses que llancen propostes seductores per als joves .

El banc no cobrarà comissions i en la seva oferta de llançament inclou compte corrent, targeta visa gratis, préstecs al consum, eines de gestió de les finances i el pagament al mòbil.

A més d'aquests avantatges també ofereix transferències de diners entre usuaris a comptes nacionals i descomptes en oci i en compres.

Els directius de CaixaBank, amanits per a l'ocasió amb mànigues de camisa i un aspecte informal, han assenyalat que aquesta aplicació es pot desplegar gratuïtament des de Google Play i des de l'App Store . Des de la mateixa hi ha la possibilitat de pagar en els comerços acercand o el mòbil al datàfon amb la tecnologia NFC.

Així es facilita el control de les compres i de les vendes.