Quantcast

Demana la devolució d'un abric i la resposta de la botiga es fa viral

Després el Dia de Reis i l'inici de les rebaixes, són molts els clients que s'acosten a un centre comercial per realitzar diferents devolucions. Ja sigui per qüestions de talla o simplement de gust, en els primers dies de gener es produeixen un ampli volum de canvis i no totes les experiències són igual de gratificants.

A través de les xarxes socials s'ha viralizado un cas especialment cridaner i del que moltes botigues haurien de prendre exemple. Com molts altres usuaris, Kelly Blue va recórrer al comerç en línia per comprar-se un abric . No obstant això, en tenir-lo ja a casa, va decidir que volia tornar-lo. Per a això, segons publica 'Huffington Post', va trucar al servei d'atenció al client de 'Zulily' i aquesta va ser la resposta que va rebre de l'empresa després d'assegurar que us reemborsarien els diners sense problemes :

" Si us plau, no ens el tornis . Si coneixeu algú que pugui necessitar un abric aquest hivern o si vols donar-lo a la caritat , això ens faria realment feliços ".

En ser una cosa insòlita i digne de reconeixement, Kelly Blue no va dubtar a compartir la seva experiència a través de les xarxes socials , on s'ha convertit en tot un fenomen viral. De fet, altres clients de la botiga han exposat casos similars en el post que va publicar la nord-americana a Facebook.