Quantcast

Sexe real en pel·lícules que no són porno

-

1
Les escenes de sexe són un dels moments més compromesos per als actors. Llevat que parlem de cinema

Les escenes de sexe són un dels moments més compromesos per als actors. Llevat que parlem de cinema pornogràfic, es tracta d'escenes simulades en què els actors han d'aconseguir transmetre una passió i excitació que en realitat no estan sentint, i fer-ho a més envoltats de gent i de focus. Forma part del seu treball. De la seva professionalitat com a actors. I, si es pensa bé, tampoc les morts, les ferides o altres tantes situacions són reals quan del que es tracta d'és de cinema. No obstant això, per a alguns directors, obsessionats amb obtenir el màxim realisme per a les seves escenes, no és suficient. I no són poques les pel·lícules en què s'han inclòs escenes de sexe real. En una d'aquestes ocasions més de forma més controvertida, si no directament criminal … L'últim tango a París: El cas de 'El últim tango a París 'és paradigmàtic. Paradigmàtic per l'abús que va suposar. En la que és potser l'escena més comentada d'aquesta pel·lícula que el 1972 va rodar Bernardo Bertolucci l'actor, Marlon Brando, sodomiza realment a l'actriu Maria Schneider amb la mantega. » Aquella escena no estava prevista en el guió, encara que diguin una altra cosa. Però no vaig poder dir que no. Hi hauria d'haver cridat al meu agent o al meu advocat, perquè ningú pot ser obligat com a actor a fer alguna cosa que no estigui en el guió. Però en aquest llavors jo era molt jove i no ho sabia. Així vaig anar obligada a exposar al que crec va ser veritable violència. Les llàgrimes que vesso en aquesta pel·lícula són veritables: són llàgrimes de humillació n «, va explicar ella en una entrevista a Daily Mail el 2007. El mateix Bertolucci ho admetia també recentment en una conferència a la Cinemateca Francesa:» Són coses greus, però les pel·lícules es fan així. Les provocacions són de vegades més importants que les explicacions «. I explicava: » Se'ns va acudir a Brando ia mi mentre estàvem esmorzant, quan ell va començar a untar 1 baguette amb mantega i de sobte ens vam mirar còmplices «. La veritat és que a Maria Schneider, que llavors tenia 19 anys, allò li va afectar tota la vida.

Atrás