Quantcast

Apple llança el nou iPad, el major enemic del PC

Si encara són molts els que al·lucinen amb la bogeria que va generar el llançament de l'iPhone 6S, Apple ja es prepara per a un nou allau de reserves amb l'arribada del nou iPad Pro. La companyia de Cupertino ha iniciat aquest dimecres el procés en més de 40 països , provocant que se situï entre les tendències més comentades a les xarxes socials des de primera hora del matí.

La idea d'Apple , cinc anys després de la creació de la seva primera tauleta, és posar un cop més en escac l'existència del clàssic PC. Almenys així es desprèn de les paraules del seu conseller delegat, Tim Cook, en declaracions a 'The Telegraph': " Per què necessites comprar un PC? No, de debò, ¿per què ho compraries? L'iPad Pro serà el substitut del portàtil o l'escriptori de moltes, moltíssimes persones. Començaran a utilitzar-lo i veuran que, a més dels seus telèfons, no necessiten res més ".

Per a això, el nou iPad comptarà amb aplicacions fabricades per Microsoft i Adobe. La tauleta d'Apple incorporarà tant el paquet Office com l'àmplia gamma d'aplicacions creatives d'Adobe, com el Photoshop Fix. També destaca la presència de el seu llapis òptic , encara que s'haurà d'adquirir a un cost extra de 109 euros.

Quant al seu preu, el model més bàsic frega els 900 euros.