Quantcast

H & M fitxa per primera vegada a una model amb vel islàmic

'Close the loop' s'ha convertit en tota una revolució en les xarxes socials. En primer lloc, pel seu objectiu. Quin és? Conscienciar als seus clients de la necessitat i la importància de reciclar la roba. Important és també que H & M , firma encarregada d'aquesta campanya de moda, hagi decidit, per primera vegada, fitxar una model amb hijab .

Es tracta d ' Mariah Idrissi, una britànica de 23 anys amb ascendència pakistanesa que apareix en local europeu amb un vel i amb una força impressionant que li permet entrar a qualsevol lloc- com ha de ser, sense que ningú la jutgi pel seu físic o per la seva nacionalitat.

H & M ha volgut trencar en aquesta campanya amb els prejudicis. No només han apostat per una model islàmica sinó que també apareixen altres companyes de diverses cultures, noies que tenen una talla superior a la 38 o fins i tot dones per sobre dels 65 anys .

És una qüestió estratègica per a la firma sueca , ja que en l'últim exercici, segons un estudi d'H & M, els musulmans van deixar en les arques de la companyia més de 266 milions d' euros. Gairebé res!