Quantcast

Non Stop People es presenta amb una gran festa d'estrena

Ahir a la nit, el centre de Madrid va donar la benvinguda a Non Stop People , el nou canal de "infotainment" de referència a Espanya. La gran festa de llançament celebrada a la Terrat del Cercle de Belles Arts va servir de marc per a l'estrena de un nou punt de trobada audiovisual per al públic jove.

Desenes de cares conegudes de la música, el cinema, la moda o la televisió es van sumar a la vetllada per mostrar el seu suport a aquest nou projecte. Artistes com El Pescao, Soraya, Xuso Jones , Critika i Sayk, Eva Ruiz, Curricé, Xriz, Lucy Paradise, Kenya & Kat, David Lafuente de Auryn o Amelie i rostres de la televisió, el cinema o la ràdio com José Corbacho , David Cantero, Silvia Marsó, Xavi Martínez, Usun Yoon, Raquel Meroño, Kira Miró , Jorge Blas o Ramon Arangüena no van voler perdre aquesta presentació.

Tant ells com les cares del nou canal desfilar per la catifa magenta i van posar per mitjans en els minuts previs a l'esdeveniment, que va comptar amb Tuenti com a patrocinador.

José Manuel Lorenzo, President de Non Stop People Espanya i Antonio San José, director general de la cadena, van donar la benvinguda a tots els assistents i van presentar davant seu aquest il·lusionant i jove mitjà de comunicació.

Després de les seves paraules, van donar pas a un vídeo que va plasmar en imatges l'estil de la cadena i van convidar a tot l'equip a l'escenari per a una gran foto de família. Poc després, el hashtag #PresentacionNSP es va convertir en Trending Topic de Twitter.

Tant en el Terrat com a les xarxes socials es va viure l'èxit del començament de la marxa d'aquest nou canal, que es pot seguir al dial 23 de Movistar + ia través dels dispositius mòbils en el streaming i on-demand de Yomvi.

SOBRE NON STOP PEOPLE

Non Stop People arriba a Espanya presidit per José Manuel Lorenzo i dirigit per Antonio Sant Josep. Liderant un equip de professionals, tenen l'objectiu de ser el mitjà de capçalera per a l'audiència més inquieta i exigent.

Aquesta nova cadena comença la seva marxa amb el precedent de la marca original francesa, on el nou format ha aconseguit convertir-se en el referent d'entreteniment líder de la televisió de pagament.

El canal, que emet les 24 hores del dia des de l'emblemàtic edifici Grassy de la Gran Via madrilenya, compta amb un equip de 60 joves periodistes que informa de les últimes notícies i tendències del panorama nacional i internacional. En aquest nou format televisiu tenen cabuda continguts molt variats sobre música, cinema, tecnologia, art, gastronomia, moda o estil de vida des d'un enfocament diferent, modern i atractiu.

Els reporters de Non Stop People són presents en els esdeveniments més interessants del panorama cultural i cobreixen, de primera mà, festivals de música, exposicions d'art i tecnologia, esdeveniments esportius o passarel·les de moda.

La graella està composta per Good Morning People, un programa despertador; El Hub, un magazine de tarda; El Debat, on es discuteix sobre temes rellevants i trending topics de la setmana i XTRA !, un night show on cada nit acudeix un personatge d'actualitat. També s'emeten al llarg del dia quatre edicions de notícies de trenta minuts sota el nom de News. A més, hi ha nous programes en pre-producció que s'aniran incorporant a la graella.

El jove planter aporta una mirada fresca i un estil directe i dinàmic als continguts del nou canal de Movistar +. El canal aposta també per una potent estratègia digital: El web alberga vídeos exclusius i permet veure continguts des de mòbils i tablets . En Non Stop People, televisió, web i xarxes socials es donen la mà per adaptar-se als nous hàbits de consum del públic jove.